Search
Close this search box.
ارزیابی ریسک

استفاده از تخصص و مشورت در ارائه خدمات ارزیابی ریسک: قدمی موثر برای تصمیمات موفق

یکی از مهمترین کارهایی که مدیران موفق قبل از اقدام به انجام یک کار مهم انجام می‌دهند، بررسی تمام جوانب آن کار و در نظر گرفتن سود و زیان آن است. مشورت در این زمینه و استفاده از تخصص افرادی که در حوزه‌های مختلف تخصص دارند، می‌تواند به آن‌ها دید آگاهانه‌تری بدهد. در ارائه خدمات ارزیابی ریسک در گروه نوین محاسب سیستم، متخصصین ما تمامی عواقب و شرایط تصمیم شما را به صورت کاملاً طبقه‌بندی شده در اختیار شما قرار می‌دهند. ما در تصمیم‌های دشوار مالی و عملیاتی در کنار شما حاضر هستیم و با قدرت در کنارتان می‌مانیم تا بهترین و سودآورترین تصمیمات را داشته باشید.

ارزیابی ریسک چیست

ارزیابی ریسک یک اصطلاح است که برای توصیف فرآیند یا یک روش کلی استفاده می‌شود، به طور مثال: تجزیه و تحلیل و ارزیابی خطر مرتبط با آن خطر.

و اصول ارزیابی ریسک شامل مراحل زیر هستند:

مرحله 1: شناسایی خطرات (یعنی هر چیزی که ممکن است آسیب برساند). کارفرمایان مسئولیت دارند خطرات بهداشتی و ایمنی کارگران خود را ارزیابی کنند.
مرحله 2: تصمیم‌گیری درباره افرادی که ممکن است آسیب ببینند و روش آن آسیب.
مرحله 3: ارزیابی و مقداردهی به خطرات و اقدامات مربوطه.
مرحله 4: ثبت یافته‌ها.
مرحله 5: مرور ارزیابی ریسک.